Slogan reklamowy to zazwyczaj zdanie lub zlepek słów, które podkreśla cechy reklamowanego produktu czy firmy. Wpada w ucho i na zasadzie skojarzeń pomaga w odpamiętywaniu. Najlepsze slogany to te, które mają emocjonalne zabarwienie lub wywołują w nas rozbawienie bądź śmiech.
Rozpoczynając działalność prawdopodobnie nie zainwestujesz w usługi copywritera piszącego slogany zawodowo, ale warto abyś od początku podpierał się jakimś hasłem reklamowym. Umieszczał je na stronach, ulotkach i innych materiałach reklamowych (tak! slogan tworzy też wizerunek firmy!).
Jak ułożyć dobry slogan? Najpierw podpatrz znanych konkurentów. Oni inwestują w badania marketingowe, mają sztab ludzi robiących grafikę i piszących oferty. Również hasła reklamowe układają im profesjonaliści. Kiedy już ich podpatrzysz nie bój się czerpać z ich tekstów inspiracji! Zwróć uwagę na to ile w sloganie mają słów, w jakiej formie jest napisany slogan (czy to zdanie, czy równoważnik, czy pytanie?). czy jest w jakiś specjalny sposób przedstawiony graficznie? Najlepiej zapisuj sobie swoje spostrzeżenia, a następnie według tych wskazówek popracuj nad swoim sloganem.
Poniżej kilka dobrze znanych haseł:
pozdrawiam,
Karolina z eneuron.pl





Jest to coś jak widać bardzo ważnego, szczególnie w tych większych markach. Wokół sloganu tworzy się całą historie, storytelling
OdpowiedzUsuńhttps://martis-consulting.pl
Od czegoś trzeba zacząć, najlepiej jak widać od sloganu:) Tu doradztwo IT od http://retcon.pl także będzie dobrym pomysłem.
OdpowiedzUsuńŻeby o naszej firmie dowiedziało się jak najwięcej osób, powinniśmy dokładnie zaplanować strategię reklamową. W niej warto było uwzględnić działania content marketingowe. Czym jest content marketing? Dokładnie wytłumaczono to w tym artykule: https://tearsofjoy.pl/content-marketing
OdpowiedzUsuńTakie slogany to istotny element identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa. Najlepiej skorzystać z pomocy agencji kreatywnej, która stworzy nam kilka projektów, wyróżniających naszą markę. Najlepiej sprawdzić zakres oferowanych usług studia Kreotech https://zleca.pl/wykonawca/https-kreotech-pl-1579443676.
OdpowiedzUsuńFajnie gdy potem te slogany reklamowe są umieszczane na gadżetach reklamowych. Nie raz już widziałam, że zamiast logo firmy czy nazwy pojawia się widziany wcześniej w reklamach slogan. Taka reklama jest spójna i jeszcze lepiej odbierana przez klientów. A gadżety z pomocą agencji reklamowej można zamawiać od dostawcy https://bluecollection.gifts/pl/ . Znajdziecie tam artykuły najlepiej wpisujące się w aktualne trendy. Bez względu na branżę znajdziecie te odpowiednie dla Waszych klientów.
OdpowiedzUsuń